Livet ombord
Bortom semestern, under däck, rymmer kryssningsfartygen tusentals besättningsmedlemmar från hela världen, som bor och arbetar tillsammans till havs i flera månader i sträck. Följ med på en resa in i deras dolda värld och upptäck livet för de människor som kallar dessa resande metallstäder för sitt hem.