Liza Marklund: Prime Time
Det är midsommarafton och tio personer befinner sig på ett ensligt slott för en tv-inspelning. Morgonen därpå är programledaren ihjälskjuten. Kvällspressens Annika Bengtzon får i uppdrag att bevaka mordet, men hon får snart veta att hennes bästa vän Anne Snapphane är en av de tio misstänkta. När polisen släpper alla en efter en - alla utom Anne - blir det personligt för Bengtzon som gör allt för att rentvå sin vän.