Long Shot
En romantisk komedi om journalisten Fred Flarsky som oväntat återser sin första förälskelse Charlotte Field, numera USA:s utrikesminister - och gnistorna slår direkt. När Charlotte förbereder sig för Vita huset anlitar hon Fred för att vässa sina kampanjtal, och snart förvandlas jobbet till en intensiv kärleksaffär som sträcker sig över hela världen. Men Freds bekymmerslösa livsstil hotar att rasera Charlottes politiska framtid innan kampanjen ens kommit igång. Regi: Jonathan Levine. I rollerna: Charlize Theron, Seth Rogen, June Diane Raphael, O’Shea Jackson Jr, m.fl.