Lucy, the Human Chimp
Den otroliga berättelsen om en schimpans som växte upp som människa och om kvinnan som försökte ge henne frihet genom att leva med henne i en afrikansk djungel. Deras band ger en inblick i vad som förenar samt skiljer människor och apor åt.