Luftburet
När en storm börjar närma sig skickar flygledaren Malcolm (Mark Hamill, Star Wars) ett sista plan upp i luften - men efter start upptäcker passagerarna ombord att piloterna har blivit brutalt mördade. Plötsligt försvinner planet från radarn, och en efter en förvandlas personerna ombord till farliga, blodiga psykopater.