Lullaby
En ung mor (Oona Chaplin) upptäcker en gammal bok med en vaggvisa som hon antar är en välsignelse. Men i en skrämmande vändning visar sig vaggvisan vara en frambesvärjelse för den onda demonen Lilith, som förvandlar hennes och hennes barns liv till en mardröm i denna otäcka film från regissören av Annabelle.