Lysande utsikter
"Den 7 februari 2013, på Charles Dickens födelsedag, hade hans mest populära roman, "Stora förväntningar", äntligen sin West End-premiär som kulmen på tvåhundraårsfirandet. Jo Clifford fantastiska tolkning blev allmänt hyllad som en triumf, på sin turné i Storbritannien före West End-debuten - "Dess två timmar långa handling hedrar både levande teaters lekfulla krav och teman i boken." Graham McLarens enastående, spöklika, fullständigt lysande underverk, väcker några av de mest minnesvärda karaktärer som någonsin skapats till liv. Den vackra men kyliga Estella, den skrämmande fången Magwitch, den manipulerande Jaggers, den tragiska och mystiska fröken Havisham och Pip ser tillbaka på sitt unga jag - en pojke med "Stora förväntningar".