Madagascar, a Journey Diary
Filmen är en resedagbok från en europeisk resenärs möte med famadihana-seder. Medan dagbokens blad vänds, kommer färgstarka skisser till liv och visar det mäktiga och böljade landskapet i Madagaskar och människornas liv där.