Marlon Wayans Presents: The Headliners
Fem stjärnskott på humorhimlen (D.C. Ervin, Tony Baker, Chaunté Wayans, Sydney Castillo och Esau McGraw) gör komikerlegenden Marlon Wayans sällskap på Belasco Theatres scen för en timme hysterisk rolig, skoningslös standup.