Mars Hill Bait And Ammo
När en arrogant VD för ett försäkringsbolag reser till landsbygden i Maine för att undersöka en jägares vansinniga påstående att utomjordingar förstört hans lada, blir han indragen i den ursprungsamerikanska algonkinlegenden om Wendigo och avslöjar svar han aldrig kunnat föreställa sig.