Mass
Ett drama där två par möts i en kyrka för att bearbeta en skolskjutning som kopplar deras familjer samman. Det ena paret förlorade sin son i masskjutningen, det andra är föräldrar till förövaren. Genom samtal och konfrontationer försöker de förstå och försonas med det ofattbara som hänt. Regi: Fran Kranz. I rollerna: Jason Isaacs, Martha Plimpton, Ann Dowd, Reed Birney m.fl.