The Intergalactic Adventures of Max Cloud
Transporteras spelaren Sarah oväntat till sitt favoritvideospel och hamnar i ett utomjordiskt rymdfängelse. För att fly går hon samman med spelets hjälte, Max Cloud, medan hennes bästa vän Cowboy Brooklyn ger henne råd från sitt rum. Tillsammans möter de kosmiska faror medan Sarahs ultimata mål är att slutföra spelet och återvända till verkligheten.