Maximum Risk
Förbered dig för maximal "Van Damage" när actionsuperstjärnan Jean-Claude Van Damme sluter upp med sexiga nykomlingen Natasha Henstridge (Species) i deras mest explosiva roller hittills! Alain Moreaus (Van Damme) undersökning i mordet på hans tvillingbror leder honom från södra Frankrikes skönhet till New Yorks hårda gator och in i armarna på hans brors vackra flickvän (Henstridge). Förföljda av hänsynslösa ryska gangsters och deserterade FBI-agenter, tävlar duon mot tiden för att lösa mordet på hans bror och avslöja en internationell komplott.