McConkey
“McConkey” är en innerlig granskning av det arv en idrottsman lämnade till utvecklingen av sin sport, och den väg han banade för att uppfylla sina drömmar. Shane McConkey högaktas som en pionjär inom friåkning och BASE-hoppning med skidor, och genom sin talang och förmåga att använda sin kännetecknande respektlösa humor har han inspirerat otaliga liv. I “McConkey”, en ny film från Red Bull Media House i samarbete med Matchstick Productions, hyllas en av världens största förnyare och hans liv.