Mean Guns
Stället för att döda 100 av sina fiender kommer en gangsterboss på en långt mer kreativ lösning. Han bestämmer sig för att låsa in dem i ett högsäkerhetsfängelse, tillhandahålla vapen och därefter låta dem ta död på varandra. De tre sista överlevande har chans att vinna ett pris på 10 miljoner dollar. Låt kaoset råda.