Memoria
Ivan Cohen är en ung man som bor i Palo Alto i Kalifornien. Han känner sig helt och hållet understimulerad av sina slappa vänner, sin förälskelse till en flicka som inte ens vet att han existerar och hans dysfunktionella familj. Han kämpar hårt för att hitta sin plats i livet.