Metaverse
Spelartisten An Mei är besatt av NPC Lu Ting, hennes känslomässiga ankare i sex år. När företaget bestämmer sig för att eliminera Lu Ting för vinst, kan An Mei inte acceptera förlusten. Fast besluten att ändra historien planerar hon att gå in i spelet, men en oväntad olycka inträffar.