Midway
Slaget vid Midway lät sin rasande åska i juni 1942, bara sex månader efter attacken mot Pearl Harbor. Midway väver samman de dramatiska personliga berättelserna om männen som utkämpade den modiga strid som skulle bli Stilla havets vändpunkt för USA. All-star-casten och banbrytande krigsfilmer förmedlar slaget vid Midway med kraftfull verklighet och episk svepning.