Miles Between Us
It has been 12 years since Scott and Laura divorced. For over a year they haven't exchanged a word. Life looks very good to Scott today. When he hears his phone ring and he has no idea that this call will change his life forever. His daughter, Gabby, begins a new phase of her life, she has gone to university and he will have to take her there because Laura broke her leg and is in the hospital. Gabby and his father don't have a friendly relationship, in fact, they haven't spoken since the breakup. Was this a second chance?