Milked
Den unge aktivisten Chris Huriwai tar sig an jättarna inom Nya Zeelands mejeriindustri. Hans resa avslöjar alarmerande fakta om branschens påverkan på miljön och vår hälsa, och visar att vi står inför den största globala omvälvningen inom livsmedel och jordbruk i historien.