Miss March
" Se årets grövsta, mest ohyfsade, oanständigaste komedi; den totalt ocensurerade versionen av Miss March. Zach Cregger och Trevor Moore som bästa polarna Eugene och Tucker upplever sitt livs resa när de ger sig av på en roadtrip med det legendariska Playboy Mansion som slutdestination! Där hoppas de på att hitta Cindi (Raquel Alessi), Eugenes heta flickvän som har gått från oskuld till utvik..."