Uppdrag Istanbul
Journalisten Vikas Sagar frestas med ett erbjudande att leda en kontroversiell nyhetsstation i Istanbul, lockad av pengar och förmåner mitt i en smärtsam skilsmässa. Efter livsavgörande upplevelser överväger han att sluta, men en varning från Rizwan Khan avslöjar en dödlig kamp mellan sanning och makt.