Missionary Man
En ensam motorcyklist (Dolph Lundgren) anländer till staden efter att hans goda vän J.J. dött. Väl där upptäcker Ryder att hans vän mördats av en lokal affärsman (John Reno) som inte lät någon stå i vägen för hans planer att bygga ett förstaklassigt kasino på en indiansk boplats. Ryder i jakt på rättvisa ställer Reno mot väggen och besegrar honom och hans män i en kraftmätning.