Montana Story
Från de hyllade manusförfattarna/regissörerna Scott McGehee och David Siegel (WHAT MAISIE KNEW, THE DEEP END) kommer en neo-västern med en dolda känslomässiga vibbar. Två syskon som blivit åtskilda (Haley Lu Richardson, Owen Teague) återvänder hem, till den vidsträckta ranch de en gång älskade och kände väl, och konfronterar ett djupt och bittert familjearv satt mot mytisk amerikansk bakgrund.