Mord i Albi
Efter en mångårig frånvaro återvänder Annabelle till staden där hon växte upp – Albi i södra Frankrike – med sin 12-åriga dotter Pauline. Den nybefordrade poliskaptenen är den första kvinnan att bli polischef – till stort missnöje för Marc, som var säker på att han skulle få jobbet.