Morfar opp i dagen
En dramakomedi om den medelålders Stanley som precis har lyckats komma över det faktum att hans "lilla" dotter Kay har gift sig med sin älskade Buckley. När Kay och Buckley strax därefter annonserar att de väntar tillökning blir det lite för mycket för Stanley, som tycker att han är alldeles för ung och vital för att bli morfar. Ska Stanley lyckas övervinna sin tvekan och kunna ta emot sitt barnbarn med öppna armar? Filmen är en uppföljare till "Brudens fader" från 1950. Regi: Vincente Minnelli. I rollerna: Spencer Tracy, Elizabeth Taylor, Joan Bennett, Don Taylor, Billie Burke, Moroni Olsen m.fl. (Father's Little Dividend)