Mr. Leather
São Paulo's fetish scene is in a state of turmoil, as it is the second time a new Mr. Leather Brazil will be chosen. This artistic, but also very sexy documentary by Daniel Nolasco follows five extravagant participants in the fetish competition, who all try to become Brazil’s next Mr. Leather. Each participant has his own unique and compelling story, but of course also a hot and exciting plan to win the coveted title! Who will win the sash after icon Dom Barbudo, the first Mr. Leather Brazil, and will represent the Brazilian leather and fetish scene for an entire year? In various interviews, the participants ask critical questions about gender policy, queer visibility and inclusiveness, which provides a deeper insight into the often misunderstood leather and kink community in conservative Brazil. An absolutely fascinating, erotic and humorous film experience. Certainly not only for lovers of leather and fetish!