Mudbrick
Efter att ha ärvt ett gammalt lertegelhus i sin hemby i Östeuropa återvänder en man efter att ha tillbringat hela sitt liv i England, bara för att upptäcka att invånarna döljer en mörk hemlighet om den hedniska slaviska kulten och hans eget förflutna.