Multiverse
Fyra briljanta universitetsstudenter tvingas konfrontera sig själva på skräckinjagande sätt när deras kvantfysikexperiment leder till en intrasslad parallell tillvaro som får dem att ifrågasätta vilka de är och vad som är verkligt.