Murder Loves Killers Too
Big Stevie älskar att döda och vet att det inte finns något bättre sätt för en förtryckt seriemördare att lätta lite på trycket än att döda ett gäng blåsta ungdomar. Aggie och hennes vänner har hyrt en stuga över helgen men Big Stevie är ägaren.