Murdercise
Phoebe är en besatt fitnessnörd som får sitt stora genombrott när hon arbetar med en sliskig aerobicsvideo. Efter att ha blivit mobbad av sina medarbetare blir Phoebe vän med en maffiaprinsessa, som lär henne hur man mördar sig till toppen.