Must Be Nice: DC Snowboarding
DC Snowboarding är glada att presentera Must Be Nice, den första teamfilmen som DC har producerat sedan 2008. Must Be Nice dokumenterar 2012-säsongen av DC-teamet, inklusive Devun Walsh, Iikka Backstrom, Lauri Heiskari, Torstein Horgmo, Aaron Biitner, Ryan Tiene och Anto Chamberland. Filmen visar hur DC-teamet åker runt jorden, och skildrar personliga ögonblick med medlemmarna. Must Be Nice är en hyllning till att ha kul när man snowboardar med vänner i bergen och på gatorna. En sann teamfilm, den symboliserar vad snowboarding är för DC och kommer inte att göra någon besviken.