Något fel
Victoria López försöker ställa den tidigare domaren García Avellaneda som misshandlade sin syster under barndomen inför rätta. Victoria återförenas med Rosario, dotter till den tidigare domaren och huvudvittnet till dessa övergrepp. Victoria kommer att öppna dörrarna till dessa förnekade minnen så att Rosario kan fatta ett traumatiskt beslut.