Naken
Naken - en långfilmslång dokumentär - utforskar uppfattningarna om nakenhet inom konsten genom att dokumentera modefotografen David Bellemeres kreativa process. Bellemere anlitades av NU Muses grundare Steve Shaw för att fotografera en kalender med skön konst med nakenfotografier som ska debutera ..