Neil Young: In Performance
En dokumentär om Neil Youngs legendariska musik, med fokus på hans ikoniska samarbete med Crazy Horse. Med sällsynta bilder från en konsert 1986 ger den en kraftfull inblick i artistens solokarriär och hans bestående inverkan på rock'n'roll-världen.