Nelly Rapp - Monsteragent
En spännande film för hela familjen om Nelly och hennes hund London som ska tillbringa höstlovet hos morbror Hannibal. Det visar sig dock att Hannibal inte lever det lugna liv som Nelly trott, han är en monsteragent! Nelly är snart omgiven av vampyrer, spöken, varulvar och Frankensteinare och dras in i ett gastkramande äventyr där allt hon tidigare trott på sätts på prov. Regi: Amanda Adolfsson. I rollerna: Matilda Gross, Johan Rheborg, Marianne Mörck, Björn Gustafsson, Lily Wahlsteen, Emma Broomé, Amy Deasismont m.fl.