Nice Ladies
Den ryska invasionen utmanar sammanhållningen i det ukrainska cheerleadinglaget Nice Ladies. Stanna eller fly - det svåra beslutet splittrar kvinnorna. Kommer de att kunna återförenas och hitta tillbaka till glädjen och gemenskapen i cheerleadingen? En film av Mariia Ponomarova.