Nicky Deuce
När Nicholas Borelli II, en skyddad förortspojke, skickas till den livliga stadsdelen Brooklyn, New York, för att bo med sin farbror Frankie, blir han sammanblandad med maffian och antar namnet Nicky Deuce.