Nightmare Gallery
Professor Samantha Rand blir besatt av ett fall där en av hennes studenter försvunnit. Tre år senare får hon ett paket med övernaturliga artefakter som återupplivar mysteriet, och hon dras in i en mörk värld av ondska och undergång.