Nightworld
När den före detta polisen Brett Anderson tar jobb som säkerhetsansvarig i en gammal lägenhetsbyggnad i Bulgariens huvudstad Sofia, börjar en rad skrämmande och oförklarliga saker snart att hända. Han bestämmer sig för att gräva djupare i byggnadens mörka historia, och upptäcker en ondskefull kraft som är på väg att släppas lös.