No Man's Land
Jackson och hans pappa patrullerar vid gränsen när Jackson råkar döda en mexikansk immigrantpojke. Hans pappa tar på sig skulden och Jackson flyr söderut till häst och blir en illegal gringoimmigrant i Mexiko.