Nocebo
En modedesigner (Eva Green) lider av en mystisk sjukdom som förbryllar hennes läkare och gör hennes make (Mark Strong) frustrerad – tills hjälpen kommer i form av en filippinsk barnflicka (Chai Fonacier) som med traditionell folkmedicin avslöjar en fasansväckande sanning.