North
North is an artistically shot mountain bike film by Tom Richards/Furnival Media, in collaboration with Override Cycleworks. From classic cross country riding in the Peak District to downhill in the famous Wharncliffe Woods, North explores the diverse range of riding in and around Sheffield. Whilst primarily being a mountain bike film, North also exposes the audience to the incredible landscape...