Norwegian Democrazy
En djupdykning i den explosiva skärningspunkten mellan yttrandefrihet och hets mot folkgrupp, med fokus på de kontroversiella handlingarna hos SIAN, en islamkritisk grupp vars uppviglande protester väcker heta debatter och kräver omfattande polisskydd.