Novocaine
Nathan Caine (Jack Quaid) föddes med en sällsynt genetisk sjukdom och kan inte känna någon smärta. När hans drömtjej (Amber Midthunder) tas som gisslan i ett bankrån vänder han sin oförmåga att känna fysisk smärta till en oväntad styrka i kampen för att få henne tillbaka.