Nutcracker: The Motion Picture
Denna färgstarka julklassiker kommer äntligen på film, designad av den berömda barnförfattaren och konstnären Maurice Sendak och skriven för att för första gången vara så lik originalberättelsen som möjligt. Ett påkostat, spännande och hjärtevärmande firande av dans, musik och livet. Baserad på Pacific Northwest Ballets originalproduktion.