Obit
Hur sammanfattar man ett helt liv i ett kort stycke text? Det är en av utmaningarna för de journalister som skriver dödsrunor i anrika dagstidningen New York Times. Den här dokumentären skildrar denna udda, ytterst specialiserade yrkesgrupp.