Octopussy
Roger Moore återvänder som den elegante James Bond i detta nervkittlande äventyr! 007 lockas till den gåtfulla Octopussys (Maud Adams) indiska palats och får kännedom om den djävulska skurken Kamal Khans (Louis Jourdan) planer som kan förgöra världen.