Okänt avstånd
Efter fem utlandstjänstgöringar och tio år som prickskytt i marinkåren tar sergeant Douglas Brown, tillsammans med regissören och producenten Gordon Clark, med oss på en känslomässig resa genom Amerika, där de dokumenterar de starka vittnesmålen från hemvändande krigsveteraner - alla utbildade i dödliga färdigheter som nu har blivit värdelösa.