Once Upon A Time i London
Den våldsamma regeringen för två av Londons mest ökända gangsters, Jack 'Spot' Comer och Billy Hill, presenteras gripande av den visionära regissören Simon Rumley, i en saga av galenskap, kaos och manipulation, som påminner om de brittiska favoriterna Legend och Peaky Blinders. Medverkande Leo Gregory (Green Street), Terry Stone (Footsoldierns stigning) och Jamie Foreman (Layer Cake).